
Ben jij de ondernemer met volledige focus op je business?
Of loop je achter de feiten aan en ben je vooral bezig met randtaken?
Als ervaren (zelfstandige) secretaresse help ik op afstand jouw ‘office’ weer te organiseren; implementeer handige tools, stel orde op zaken en maak een overzichtelijke planning. Zorg voor je mailbox en heb persoonlijk contact met jouw klanten. Regelen en organiseren zijn mijn drijfveren! Van losse eindjes in je hoofd maak ik graag concrete actiepunten.
Door de snelle groei van je bedrijf ben je nog onzichtbaar op Social media. Ik maak een plan met een actieplan, om structureel zichtbaar te zijn!
Mijn ideale opdrachtgever is een passie volle ondernemer, die net als ik, graag blijft ontwikkelen en groeien. Hetzij een net gestartte zzp’er of een klein bedrijf.
Plan een GRATIS Adviesgesprek!, zodat jij de volledige focus krijgt op jouw business.
GOEDE ZAKEN WORDEN NOOIT DOOR ÉÉN PERSOON GEDAAN. ZE WORDEN GEDAAN DOOR EEN TEAM!
(Online) management- en projectondersteuning
Een kleine greep uit een divers takenpakket van een managementassistente:
– agenda,- en emailbeheer
– administratieve taken
– projectsysteem opzetten/ bijhouden
– planning opstellen/ bijhouden
– afspraken inplannen/ klanten contact
Vergader- en eventorganisatie
Plannen, organiseren en begeleiden van een vergadering of een bedrijfsactiviteit, als:
meeting, seminar of conferentie
bedrijfsuitje of bedrijfjubileum
vergadering
Social Media
Belangrijk dat je gezien wordt op het Social Media; facebook, Instagram en Linked-In. Ik houd het bij!
beheer
planning